- Nowy

Fani gier FPS natychmiast rozpoznają i łatwo zrozumieją ten tryb gry. Dwie drużyny walczą o kontrolę nad urządzeniem lub kilkoma w różnych lokalizacjach.
Prosty z założenia i zapewniający mnóstwo zabawy, ten tryb gry z pewnością zapewni rozrywkę wszystkim.
Urządzenie gotowe do rozgrywek po wyjęciu z paczki i podpięciu zasilania. Nasze projekt znajdzie zastosowanie na polach ASG , Paintball , LaserTAG, Nerf, ale również na obozach militarnych.
Kilka zalet naszych urządzeń:
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Organizator ustawia na początku gry czas trwania całej rozgrywki: Godziny:minuty.
Przyciskiem niebieskim dodaje wartość / przyciskiem czerwonym zatwierdza wartość.
Na kolejnym ekranie ustala czas, który punkt jest własnością danej drużyny po przejęciu. (czas po przejęciu)
Przykład:
Przejmuje drużyna niebieska ( i teraz na ten czas jest to punkt drużyny niebieskiej/nie można go odbić ) po upływie tego czasu można go znowu odbić lub przejąć.
Mechanika gry:
Urządzenie startuje z poziomu neutralnego.
Każda z dwóch drużyn może przejąć punkt trzymając przycisk swojego koloru przez około 7 sec ( informacja na wyświetlaczu).
Jeżeli przejęcie dojdzie do 100% drużyna przejmuje urządzenie i zdobywa 1 punkt - urządzenie przechodzi w tryb (czas Przejęcia).
Jeżeli przejęcie nie dojdzie do 100% punk nie jest naliczany i można znowu przejmować.
Przejęcie sygnalizowane jest dźwiękiem co 4 sec i kolorem listwy led RGB.
Po przejęciu i upływie "czasu Przejęcia " urządzenie przechodzi w tryb neutralny gotowy do kolejnego przejęcia.
Urządzenie w trybie neutralnym wyświetla aktualne wyniki i czas do końca gry.
Nie można odbijać punktu gdy jest w trybie, "czas Przejęcia " przez daną drużynę.
Gdy ustawiony czas całej rozgrywki upłynie system wyświetla napis GAME OVER i punktację.
VIDEO
KONFIGURACJA WIFI